pes-modif: PES 2013 PESEDIT.com Patch 6.0 Option File UPDATED Full Winter Transfers 2015

pes-modif

PES 2013 PESEDIT.com Patch 6.0 Option File UPDATED Full Winter Transfers 2015

 PESEDIT.com Patch 6.0 Option File UPDATED Full Winter Transfers 2015
In this option file i've done all main winter transfers+kit numbers and almost full transfers for 2nd divisions.
First make backup of your option file (My Documents\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2013\save\EDIT.bin).

How to install : Extract all files and put them into My Documents\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2013\save.

DOWNLOAD

Credit : MarcoReusXI-ßVß

10 comments

  1. Can u adjust players with their boots in EDIT.bin
    U can look from www.footballbootsdb.com
    Thanks before mate!

    ReplyDelete
  2. @Mohammad Ahsanul

    alhamdulillah, kabar yang sangat menggembirakan. terimakasih banyak min. sangat ditunggu updatenya.

    ReplyDelete
  3. beneran ya min besok / lusa uda release sun patch terbaru..cz ud dtnggu banget dari kemarin2..sukses sll min..thanks min (y)

    ReplyDelete
  4. bisa gak OF ini dipasang di sunpatch 4? ancur ato crash gak?

    ReplyDelete
  5. Iya ni dah ditunggu tunggu buat sunpatch min

    ReplyDelete
  6. gan, ane kan udh ganti file EDIT.bin nya, tapi malah kits2 liga bbva jd crash, contoh:
    Levante = kits liga portugal
    Villarreal = sama
    malaga = kits madrid

    kira2 kenapa yah?
    mohon bantuannya gan ^_^














    ReplyDelete